2013. május 12., vasárnap

Név, bocsánat, egyebek.

Drága Olvasóim!

Ne haragudjatok rám. Borzalmas vagyok, tudom, elhanyagoltam a blogot, már hónapok óta nem volt friss fejezet, tudom... tényleg nagyon sajnálom.
Mostanában sajnos már nem csak időm, de kedvem sincs nagyon írni. Ettől függetlenül még lesz 1-2 rész és be fogom ezt a blogot fejezni, ígérem, még ebben az évben. :) Megpróbálom ebben a hónapban, vagy júniusban. Csak nem akarok összecsapni sem, márpedig igényes munkát most, úgy érzem, nem tudnék kiadni a kezeim közül.
Ha ezt a blogot - végre - le tudom zárni, fogok nyitni egy újat, de nagy valószínűséggel az nem történetes lesz - bár ki tudja.
Aki nem veszítette el a belém vetett hitét, hát, azokat az olvasóimat bálványozom, mert komolyan, akinek ennyi türelme és odaadása van, az már csodával határos. :)
Ja, megváltoztattam a nevemet. :) Sosem tetszett igazán a Lovelife, a PinkRose sokkal jobban fekszik, bár az is lehet, hogy még azon is változtatni fogok - sokat gondolkoztam azon is, hogy valódi személynév lesz a nevem (még ez is előfordulhat) de egyelőre elvetettem az ötletet.
Valamint, ha minden jól megy, nem sokára belekezdünk egy új blogba barátnőmmel, ami nagyon máshogy fogja feldolgozni a rajongott One Direction életét... :)

Puszil mindenkit:

PinkRose

5 megjegyzés:

  1. Pink Rose a 1D-ből ki ne felejts :DDDDDD XDDDDDD már előre röhögő görcsöt kapok amikor arra gondolok xddddd

    VálaszTörlés
  2. Eddig nem írtam kommentet, pedig mindig az elsők között olvastam az új részt! De most mégis írok, hogy tudd, én még olvaslak, és nem vesztettem el a beléd vetett hitemet! Kíváncsi vagyok a folytatásra, az új blogra, úgyhogy sok erőt, kitartást, ihletet és minden mást!
    Puszi
    U.i.: A hétvégén majdnem egy óriás csomag túrórudit megettem, úgyhogy most nehogy megint szidás legyen! :)
    Uui.: Ki vagyok? ;)

    VálaszTörlés
  3. Nyugi, még én is veled vagyok, nem felejtettelek el, és csak azért nem piszkállak, mert tudom milyen nehéz így az év vége felé. Bízom benne, hogy azért a nyáron be tudod fejezni a blogot, és belekezdessz a másikba :)
    Ui.: Milyenre terveziktek a 1D-s blogot ?

    VálaszTörlés
  4. Én még mindig nagyon várom az új részt, és semmi baj, mindenkivel van ilyen, annál jobb lesz az új! :) Nekem a Lovelife is nagyon tetszett, de a PinkRose se rossz! De szerintem saját neved nem olyan jó ötlet, jobb ez így! :) Hajrá, várok türelmesen, remélem, megjön az ihlet! Sok puszi!! Panni

    VálaszTörlés
  5. Ciao! :-)

    Én minden vagyok, csak türelmes nem azt hiszem... azt sem mondom, hogy könnyű volt mindig ideülni, de mihelyst belekezdtem az olvasásba nem tudtalak itt hagyni. Én ilyen vagyok, ellentmondásos alak, de remélem azért itt vagy ott tartjuk majd a kapcsolatot - már, ha neked nem lett belőlem eleged. :-)

    addig is puszillak, muszájból ne írj semmit, mert megutálod a munkádat, így hát a legjobbakat kívánom neked! :-) szeretettel várlak továbbra is a blogomon! ^^

    Szia!

    Graham

    VálaszTörlés