2013. január 4., péntek

Novella verseny és B.U.É.K.!! :)

Sziasztok! :)

Először is, szeretném megragadni az alkalmat, hogy nagyon boldog, sikerekben gazdag, eseménydús és örömteli új évet kívánjak minden kedves olvasómnak, erre járónak! :) 
Szilveszter este akartam ezt írni, de a blogger nem engedte valamiért, hogy közzétegyem, na sebaj. :) Így utólag is B.U.É.K.! :)
A másik dolog pedig, hogy a RobSten-es novellám a második helyen végzett, ami így kimondva ugyan jól hangzik, de mivel a kettő jelentkezőből lettem második, mondhatjuk, hogy egyben utolsó is vagyok! :D
Nem baj, én attól még örülök az eredménynek, ez volt az első novellám, és a ti véleményeitek alapján annyira nem sikerült rosszra. :) A zsűri máshogy vélekedett, de van ez így. :) Természetesen ez sem szegi kedvemet, továbbra is írok, és nevezek minden novellaversenyre! :)


Ez itt, mint látjátok, a helyezésem! :)
Amúgy nagy szeretettel ajánlom mindenkinek ezt az oldalt, itt csak pályázatok vannak (nem csak novella, de kép- és szerkesztési versenyek is) úgyhogy ha időtök engedi, nézzetek majd be: http://versenyek-palyazatok.blogspot.hu/

És mint láthatjátok, a blognak új fejléce lett, amit köszönök szépen MissMe-nek! :) http://flyingintheair-pic.blogspot.hu/

Ennyi lettem volna, most pedig ne is foglalkozzatok az én unalmas szövegemmel, hanem olvassátok a várva-várt 27. bejegyzést! :D És a kommenteket se felejtsétek ám el! :)

Puszi:

Lovelife ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése