2013. január 17., csütörtök

Díj!! :)

Sziasztok!

Megkaptam a blogom harmadik díját, amiért eszméletlen hálás vagyok Abbey-nek!!! Köszönöm!!! :) ♥ Komolyan, nagyon sokat jelent, hogy érdemesnek találtál erre a díjra!! :) ♥



Most pedig jöjjenek a szokásos formalitások! :D
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Borbála az egyik, ebből adódóan Borcsinak hívnak :). Szinte mindenki így hív, de akad egy-két ember (csak elvétve) akik a másik nevemen Sárának hívnak. :)

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nem nagyon szoktam sírni, ha pedig igen, akkor nem egy dalon. :)

3. Félsz a sötétben? 
Attól függ. :)

4. Szerelmes vagy valakibe?
Most nem, de elég sokszor szoktam szerelmes lenni. :) 

5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Hú, jó sok ciki dolog volt, de ami így kapásból eszembe jut: egyszer chateltem egy fiúval, és ő ecsetelte, hogy milyen szemét egy bizonyos személy, és én azt hittem, hogy engem "félt" attól az embertől, holott csak magát sajnáltatta. :D Meg például egyszer volt olyan, hogy hasra estem a lépcsőn pár vérbeli "menő" fiú előtt... de nem nagyon zavartattam magam, persze nem volt kellemes élmény. :D

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Ó, akkor már mindenki halott lenne körülöttem... :D Na jó, csak vicc volt. De öltem már meg embereket, nem is egyet! ;)

7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Ha februárra esik, akkor szerencsét! :D Ugyanis akkor van a szülinapom. :) De amúgy nem nagyon hiszek az ilyen babonákban... Egyszer péntekre esett a szülinapom, és akkor éppen gipszben volt a lábam, igaz, hogy nem aznap tették rá a gipszet! :)

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Persze. :) Mindenkinek vannak titkai. ;)

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Talán régen cikinek éreztem volna, és akkor ki is cikiztek volna érte, de ma már egyáltalán nem így van! Vállalom az ízlésemet, és nem is piszkálnak miatta, de ha piszkálnának is, nem érdekelne. :)

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nagyon-nagyon kiskoromban? :) Akkor nem emlékszem. Viszont ilyen 5-6 éves koromtól kezdve sosem sírtam, egyszerűen nem néztem oda, és kész. :)

11. Mit tennél, ha híres lennél?
Világ-körüli útra indulnék. :) De komolyan, ez az egyik legnagyobb álmom: minél többet látni. Aztán nyaralót vennék egzotikus tájakon, utána Amerikába költöznék... és persze mindvégig a földön maradnék. :)

12. Szoktál álmodozni?
Igen, elég sokszor. :)

13. Járnál Chace Crawforddal? 
Hát, ha élőben is olyan helyes, kedves és humoros, megértő és szeretni való... akkor persze! :)

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Ez attól függ, de minimum 2-őt, és maximum... nincs maximum. :) Ahogy sikerül. :) Hát, nekem teljesen mindegy a nemük, a lényeg, hogy egészséges, boldog gyerekeim legyenek! :) Nekem lány nevek közül a Natasa valahogy nagyon tetszik, fiú nevek közül a Krisztián a kedvencem. :)

15. Adni vagy kapni jobb?
Szeretek ajándékot kapni, de szerintem azzal az örömmel semmi sem ér fel, amikor látod, hogy valaki boldog miattad! :)

16. Titkom:
Ha elmondanám, már nem lenne az. ;)

17. Bakancslista:
Világ-körüli út, megtanulni spanyolul, olaszul és franciául, na meg németül rendesen :D kiköltözni Amerikába és sikeres, elismert író vagy újságíró lenni. :)

Díjazottak: 

Happy Honey
Little Zsoo 
Zorka
Tiko
Love Day

És hozzá kell tenni, hogy Abbey-nek is tovább küldeném szívem szerint, hiszen imádom a stílusát és a blogját, de sajnos nem tehetem, a szabály az szabály. :)

Puszi:

Lovelife ♥

1 megjegyzés:

  1. Szia drágaságom!

    Jaj, nem is tudom, hogy mit mondjak. Megleptél, de nagyon szépen köszönöm neked, hogy rám is gondoltál! *.* ♥♥♥

    Love♥
    Dóry

    VálaszTörlés