2012. november 11., vasárnap

Fejléc

Sziasztok!!
Új fejléce lett a blognak, ezt pedig ismételten nagyon köszönöm:


DÓRY-NAK!!!!

Nagyon köszönöm, drága!! Olyan jól esett, hogy először is, és most másodjára is kérés nélkül, meglepetésként készítettél nekem csodálatos fejléceket, óriási örömet okozva ezzel nekem, és a hogylétem felől is érdeklődtél. :)

Mindenki másnak is ezúton is szeretném megköszönni a szeretetet és jókívánságokat, nagyon jól estek. :)
Igyekszem emiatt amilyen hamar csak lehet hosszú részt/részeket hozni!! :)

Hogy tetszik a fejléc? A mostani vagy az előző tetszik nektek jobban? Írjátok meg a véleményeteket kommentben vagy csetben, nagyon fontos lenne nekem. :)

Én mindkettőt imádom. ♥

Még egyszer köszönöm drága Dóry!

Lovelife ♥


1 megjegyzés:

  1. Szerintem jó letta fejléc, ez valahogy lágyabb, jobban illik a blogod stílusához. A betűk nem mindenhol jól olvashatók, de biztos nem volt könnyű megcsinálni... szóval szép lett, az idézet is jó! :) P.P. <3

    VálaszTörlés