2013. február 16., szombat

Információ

Drága Olvasóim!

Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem volt rész, csak nagyon sok dolgom volt, és...
Ne haragudjatok rám, hogy nem hoztam részt, de...
Elég a mentegetőzésből!
Már magamat unom. Rengeteg dolog közbe jött, és nagyon sajnálom, hogy még mindig nem hoztam részt!
Egyszerűen... nincs ihletem. 
Mostanában rengeteg jó és fantasztikus könyvet olvasok, és azoknak elolvasása után kissé "leamortizálódok ihletileg", azaz nem tudok nekifogni az írásnak.
Elkezdtem a 32. Bejegyzést, már az 1/3-a meg van, de egyszerűen kifogytam az ötletekből.

Ettől függetlenül senki se tartson attól, hogy abbahagyom a blogot!
Be fogom fejezni, de nem emiatt, hanem mert a történetnek lassan vége.

Vagyis meg fogom írni a 40. Bejegyzésig ha törik, ha szakad, és remélem, közben megjön az ihlet.

Köszönöm, hogy mellettem álltok és megértetek!!

Rész várhatóan ma vagy holnap lesz, remélem nem lesz olyan bűn rossz, mint amilyennek én érzem.

Köszönöm, hogy vagytok nekem!!

Puszi:

Lovelife ♥

1 megjegyzés:

  1. Én nem félek, hogy nem lesz ihleted, bár lehet, hogy eddig is volt már ilyen, csak nem vettük észre, mert így is jó volt. Nem aggódom, hogy nem lesz jó. Azért várom! Sok puszi! Panni <3

    VálaszTörlés